Openmind випустила на ринок куряче м'ясо без антибіотиків

Openmind випустила на ринок куряче м’ясо без антибіотиків

Група компаній (ГК) Openmind випустила на український ринок куряче м’ясо без антибіотиків та стимуляторів росту під брендом «Епікур».

Openmind випустила на ринок куряче м’ясо без антибіотиків

Група компаній (ГК) Openmind випустила на український ринок куряче м’ясо без антибіотиків та стимуляторів росту під брендом «Епікур».

Як повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на повідомлення прес-служби ГК, продажі стартували в кінці грудня минулого року. До кінця березня бренд був представлений більш ніж в 100 супермаркетах України.

«Курку вирощують на Володимир-Волинській птахофабриці. Технологія вирощування без антибіотиків і стимуляції росту передбачає високий рівень біобезпеки, що ускладнює виробництво і, відповідно, відбивається на вартості продукції.

Середня ціна курятини «Епікур» на 20% вище вартості звичайного курячого м’яса», — наголошується в повідомленні.

«При вирощуванні зернових кормів обов’язкові регулярні лабораторні дослідження вхідної сировини на наявність мікотоксинів та інших шкідливих бактерій. Щоб гарантувати відсутність антибіотиків, на виході продукцію додатково досліджують в незалежній лабораторії. Загальна концепція екологічності також передбачає вторинне перероблення відходів виробництва, які йдуть на енергетичні потреби фабрики і не забруднюють навколишнє середовище», — прокоментувала генеральний директор Володимир-Волинської птахофабрики Аліна Сич, слова якої наводяться в повідомленні.

Група компаній Openmind включає напрямки по виробництву курячого м’яса («Володимир-Волинська птахофабрика»), виготовлення і продажу крафтового пива (пивоварня RedCat (Харків) і мережу з понад 70 магазинів крафтового пива «ПівоБанк»).