Група компаній (ГК) Openmind випустила на український ринок куряче м’ясо без антибіотиків та стимуляторів росту під брендом «Епікур».
Як повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на повідомлення прес-служби ГК, продажі стартували в кінці грудня минулого року. До кінця березня бренд був представлений більш ніж в 100 супермаркетах України.
«Курку вирощують на Володимир-Волинській птахофабриці. Технологія вирощування без антибіотиків і стимуляції росту передбачає високий рівень біобезпеки, що ускладнює виробництво і, відповідно, відбивається на вартості продукції.
Середня ціна курятини «Епікур» на 20% вище вартості звичайного курячого м’яса», — наголошується в повідомленні.
«При вирощуванні зернових кормів обов’язкові регулярні лабораторні дослідження вхідної сировини на наявність мікотоксинів та інших шкідливих бактерій. Щоб гарантувати відсутність антибіотиків, на виході продукцію додатково досліджують в незалежній лабораторії. Загальна концепція екологічності також передбачає вторинне перероблення відходів виробництва, які йдуть на енергетичні потреби фабрики і не забруднюють навколишнє середовище», — прокоментувала генеральний директор Володимир-Волинської птахофабрики Аліна Сич, слова якої наводяться в повідомленні.
Група компаній Openmind включає напрямки по виробництву курячого м’яса («Володимир-Волинська птахофабрика»), виготовлення і продажу крафтового пива (пивоварня RedCat (Харків) і мережу з понад 70 магазинів крафтового пива «ПівоБанк»).