Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) цього року буде продовжувати приділяти увагу проектам по післяврожайній доробці продукції, технологічним інноваціям, екології та гендерному компоненту.
Про це в коментарі AgroPortal.ua розповів менеджер UHBDP Дмитро Ніколаєв.
«Ми будемо підтримувати ті компанії, які раніше отримали фінансування, оскільки розуміємо, що для створення прикладу ефективної бізнес-моделі «агрегатор» необхідно дуже багато уваги приділяти не тільки розвитку бізнесу, а й взаємодії між учасниками ринку. Створення стійких зв’язків між учасниками таких проектів — компаніями, які отримали фінансування і реалізували проекти по післяврожайній доробці продукції, і постачальниками сировини — одна з головних задач», — зазначає він.
За словами Дмитра Ніколаєва, одночасно UHBDP продовжуватиме шукати нові проекти, які є абсолютно різними як з точки зору культури, так і самого проекту.
«До нас звертається багато фермерів, які тільки починають цей бізнес, хочуть допомоги та консультувати з різних питань, бажають втілити новий проект в життя. Ми отримуємо запити від клієнтів щодо насіння, консультацій, агротехнологій, реалізації продукції і багато інших», — розповідає представник UHBDP. За його словами, головним завданням проекту на сьогодні залишається створення системи, завдяки якій фермер зможе отримати пораду і консультацію з будь-якого питання.
«Для фермера важливо визначити ринок збуту, оцінити запит споживача і від цього будувати свій бізнес. Неможливо починати просто з вирощування. Для побудови успішного бізнесу необхідне чітке планування, аналіз витрат для створення бізнесу, аналіз собівартості, спілкування з іншими учасниками ринку, отримання знань», — зазначає Дмитро Ніколаєв.