Ринок пива в 2017 році не просів вперше за 10 років. Правда в натуральному обчисленні продажі зросли всього на 0,1% — тобто, скоріше ринок залишився на рівні минулого року.
Про це в інтерв’ю виданню Delo.ua розповів Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Україна.
Пояснюючи причини, чому ринок пива все ж утримався на плаву, Шевченко говорить про ціну. «Завдяки розумному зростанню акцизів, ціни на продукцію зросли в середньому на рівень інфляції. Тобто, пиво зберегло свою відносну доступність для покупців. Це як раз і дозволило ринку не впасти», — говорить він.
Цього року акцизи поки залишили без змін, і, на думку гендиректора Carlsberg Україна, це було зважене рішення. «Попри те, що ставка не була збільшена, податкові збори в бюджет за перший квартал збільшилися на 11,2%. Ця цифра говорить про те, що для бюджету це рішення дуже правильне, і воно вже працює», — пояснює Шевченко.
В цілому, за його очікуванням, ринок пива в цьому році почне зростати — хоча б на кілька відсотків.
Carlsberg Україна є найбільшим виробником пива на вітчизняному ринку — за оцінками аналітичного агентства Nielsen. Частка компанії оцінюється в більш ніж 31%.