Слабке місце української логістики — низька оборотність вагонів, яка породжує їх штучний дефіцит.
Про це на конференції «Транспортна логістика та склад в агробізнесі», яку проводить сьогодні компанія ПроАгро, розповів директор «Кусто Лоджистік» Олександр Пирогов.
Причиною низької оборотності вагонів він назвав дефіцит локомотивної тяги. Проблему вагонів в «Кусто Лоджистік» вирішили покупкою власних вагонів.
«В кінці минулого року ми купили 20 зерновозів. Оборотність наших вагонів, наприклад, по елеватору в Жмеринці — 3 рази. Планували мати 4, але за підсумком маємо 3», — розповів Олександр Пирогов.
Він додав, що цих вагонів компанії вже не вистачає, і «Кусто Лоджистік» замислюється про покупку додаткових.