Укрзалізниця не зможе масово закривати ж/д станції

Укрзалізниця не зможе масово закривати ж/д станції

Укрзалізниця не зможе масово закривати ж/д станції

«Укрзалізниця» не зможе «продавити» масове закриття залізничних станцій (170), але, можливо, закриє 30-50 станцій. 

Про це в коментарі Latifundist повідомив заступник директора з логістики компанії «ТД» Дельта Вілмар» Валерій Ткачов.

«Для« Укрзалізниці » — це корупційна можливість потім їх відкривати за винагороду. Я категорично проти закриття станцій, бо для прийняття такого рішення необхідно отримати підтвердження про збитковість станції. Потрібно розуміти, що не всі озвучені станції є по-справжньому збитковими», — зазначив він.

Валерій Ткачов додав, що економія на маршрутних відправленнях відбувається за рахунок:

меншого терміну доставки вантажу (при маршруті гарантована швидкість — 320 км/добу, в інших випадках — 200 км/добу). Чим менше діб в дорозі, тим менше плата за використання/оренду зерновозів (768 грн/добу);

менших додаткових зборів по станції відправлення (для подачі групи 1-5 вагонів ціна значно дорожче, ніж при подачі відразу 54 вагонів на навантаження). «Від вагонного відправлення зерна ми не зможемо піти в найближчі 5-10 років, та цього й не треба. Насправді «Укрзалізниці» теж вигідно подавати по 1-2 вагони, так як вони утримують підвищені додаткові збори з замовника», — прокоментував Валерій Ткачов.

Експерт прогнозує подальше зростання тарифів в «Укрзализниці». «Спочатку вони збільшать вартість використання або оренди вагонів до 1,1-1, 2 тис. грн на добу, через нібито торги в ProZorro. Далі напередодні допуску приватної тяги придумають в ж/д тариф інфраструктурну складову і підвищать тарифи », — розповів Валерій Ткачов.