Про це заявив директор компанії з економіки та фінансів Андрій Рязанцев, повідомив портал ЦТС.
«8 червня на засіданні Правління компанії був прийнятий документ, який змінює правила опечатування вагона», — заявив Рязанцев, коментуючи заклик заступника директора з логістики компанії «Дельта Вілмар» Валерія Ткачова про зміну підходу до пломбування вагонів. Зокрема, Ткачов відзначав: «Є конкретні станції, де найбільше крадуть. На них і потрібно зосередити свою увагу. Зараз експедитор нам же закладає в тариф це злодійство, тому що не хоче сваритися з УЗ. У нас у вагоні якось вкрали 17 тонн зерна. Потрібно виключити технічну можливість доступу до вагону. Потрібно поміняти пломби».
Також представники бізнесу звернулися до «Укрзалізниці» з проханням про можливість спростити доступ співробітників до супроводження та охорони вантажів. Зі свого боку, Рязанцев зазначив, що необхідно «спільне патрулювання під час переміщення вантажів по залізниці. Деякі компанії зараз вирішують питання і їдуть в кабіні машиніста, хоча це заборонено».
«В цілому, для вирішення проблеми збереження, мені здається, що оптимальним було б страхування вантажів. Оскільки страховики також відповідають за безпеку. Тоді це буде третя особа, зацікавлена в тому, щоб зберегти вантаж і не платити власнику вантажу. Вони будуть шукати винних, і не важливо, чи це буде стороння людина або залізничник», — додав Рязанцев.