В Україні динамічно розвивається ринок пластівців, щорічно демонструючи приріст майже на 10%. За підсумками 2017 року, ринок пластівців оцінювався майже в 33 тис. тонн, а в 2018 прогнозовано складе 36 тис. тонн, тобто на 9% більше.
Про це в інтерв’ю «АПК-Інформ» розповів Павло Шевчук, директор з маркетингу компанії Agricom Group, яка нещодавно відкрила новий завод по виробництву даної продукції в Чернігівській області.
За його словами, зараз ринок пластівців далекий від насичення. Але його постійне зростання говорить про перспективність подібного виробництва. Серед ключових проблем зі збутом пластівців фахівець виділяє основну. Споживач погано інформований про корисні властивості продукту. Наприклад, про те, що вони засвоюються набагато краще, ніж крупи. До того ж, пластівці зручні в приготуванні — їх не потрібно довго варити. А це ще і дає можливість максимально зберегти мінерали, вітаміни і поживні речовини.
Також Шевчук додає, що крім внутрішнього ринку, є перспективи для експорту пластівців на ринок Китаю, Близького Сходу і Африки.
До речі, за даними дослідження компанії Koloro, проведеного за підсумками 2017 року, українці в своєму раціоні віддають перевагу горохової, гречаної, кукурудзяної і манної крупи. Найбільше з’їдається гречаної — 180 тис. тонн в рік, а це майже в 5,5 разів більше, ніж пластівців.