Про це повідомляє Інтерфакс.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток в квітні-червні знизився на 14%, до $ 1,82 млрд, або $ 1,28 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $ 2,1 млрд, або $ 1,46 на акцію, за аналогічний період попереднього року.
Прибуток PepsiCo без урахування разових факторів склав $ 1,61 на акцію. Виторг компанії підвищився на 2% — до $ 16,09 млрд.
Аналітики в середньому прогнозували скоригований прибуток на рівні $ 1,53 на акцію при виторзі $ 16 млрд. Виторг північноамериканського підрозділу Frito-Lay, що випускає продукти харчування, збільшився в минулому кварталі на 4%, до $ 3,84 млрд. Виторг американського підрозділу, що випускає напої, знизився на 1%, до $ 5,19 млрд. Виторг компанії від операцій в Європі і Центральній Африці зріс на 11%, до $ 3,12 млрд. у регіоні, що поєднує Азію, Близький Схід і Північну Африку, виторг зменшився на 2%, до $ 1,57 млрд. У Латинській Америці показник збільшився на 1%, до $ 1,84 млрд.
PepsiCo зберегла прогноз скоригованого прибутку в розрахунку на акцію на 2018 рік у цілому на рівні $ 5,70, що передбачає зростання показника на 9%. Також компанія очікує органічного зростання виторгу як мінімум на 2,3% в поточному році.
PepsiCo розраховує викупити власні акції на суму $ 2 млрд і виплатити дивіденди в розмірі $5 млрд до кінця року.
Вартість акцій PepsiCo на електронних торгах у вівторок підвищилася на 0,9%. Капіталізація компанії з початку року знизилася на 10% і становить $155 млрд.