«Володимир-Волинська птахофабрика» має намір наростити виробництво курячого м'яса вдвічі

«Володимир-Волинська птахофабрика» має намір наростити виробництво курячого м’яса вдвічі

ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика», яка входить в групу компаній Openmind планує через півтора-два роки запустити новий забійний цех і наростити виробництво курячого м’яса в два рази — до 90 тис. тонн.

«Володимир-Волинська птахофабрика» має намір наростити виробництво курячого м’яса вдвічі

Про це пише Інтерфакс-Україна.

«Ми розраховуємо почати будівництво цеху в цьому році за свої гроші і потім вже докуповувати обладнання на позикові кошти. Коли посилимо обсяги виробництва продукції «Епікур», то виникне необхідність у додаткових потужностях по переробки та упаковці. Тому в цьому році ми плануємо також почати будівництво цих площ. Йдеться про $ 25-30 млн інвестицій. В даний час група може містити близько 4,2 млн голів птиці, але розглядає питання збільшення поголів’я в зв’язку з запуском нового забійного цеху», — передає повідомлення CEO ГК Openmind Олексія Коваленка інформаційне агентство.

2017 року Володимир-Волинська птахофабрика виробила близько 45 тис. тонн курячого м’яса, але без розширення потужностей збільшувати виробництво не може. Майже весь обсяг випускався під брендом «Чебатурочка». Бренд компанії «Епікур» в фасованому і «Чебатурочка» в нефасованому вигляді розвиваються одночасно, але група в даний час прийняла рішення інвестувати в розвиток «Епікура». На Володимир-Волинській птахофабриці відвели 20% поголів’я птиці під бренд «Епікур» — інші 80% поки вирощуються за стандартною технологією і реалізуються на ринку під брендом «Чебатурочка».До кінця року планується збільшити частку поголів’я «Епікура» до 50%.

«На поточний момент ми інвестуємо і в розвиток дистрибуції, це гроші, які мають короткий період окупності. При досягненні необхідного рівня, будемо інвестувати в розвиток обізнаності про бренд «Епікур» у нашого споживача. Завдання по «Епікуру» звучить легко, але реалізується зі складнощами. Перш за все, потрібно збільшити представленість бренду у мережевій роздрібній торгівлі, розширити присутність на вітчизняному ринку. Можливо, попрацювати з продуктом зробити яскравішою і привабливішою упаковку. Маркетинг у нас завжди на низькому старті, ми готові поборотися за місце в кошику покупця», — сказав Коваленко.

Підприємство в цьому році відкрило ще одну філія в Одесі, і всього на даний момент має сім представництв підприємства в таких містах України: Володимир-Волинський, Київ, Вінниця, Житомир, Львів, Харків і Одеса. На даний момент компанія робить акцент на внутрішній ринок, де її частка за обсягом виробництва становить близько 5-6%. У планах компанії зайняти 10%.

Довідка

ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» входить до трійки найбільших виробників курячого м’яса в Україні. В інфраструктуру фабрики входять 100 пташників, розташованих на 11 майданчиках по вирощуванню птиці, власні забійний цех, комбікормовий завод і сільгосппідприємство.

Фабрика виробляє продукцію під ТМ «Чебатурочка» і «Епікур».

За інформацією Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (ЄДР), власниками ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» через ТОВ «Ореола «КУА» є Олексій Коваленко і Олександра Рудь.