Про це в ефірі «5 каналу» заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко, його слова передає Latifundist.
«Для нас тарифи високі. На перевезення тонни зерна у нас тарифи набагато вище, ніж в Європі. Поділ тарифів між трьома класами вагонів — це не той шлях, по якому треба йти», — зазначив він.
Уніфікація тарифів і є їх прихованим збільшенням, на думку експертів. За останній місяць «Укрзалізниця» прийняла ряд рішень, які фактично означають приховане зростання тарифів на 10-40% для різних типів вантажів.
Різниця повністю ляже на вітчизняних промисловців, які займаються перевезенням вантажів залізницею. В першу чергу мова йде про аграріїв і металургів. Втрати вітчизняних промисловців від впровадження цієї ініціативи оцінюються приблизно в 5 млрд грн.
В «Укрзалізниці» уніфікацію тарифів пояснюють тим, що деякі товари залізничники возять по тарифу менше собівартості, а збитки перекриваються за рахунок надходжень від транспортування високорентабельних вантажів.