Про це пише UBR.
Запланована модернізація інфраструктури Херсонського і Скадовського морських торговельних портів для підвищення ефективності їх використання. Проект підготовлений литовськими і українськими фахівцями.
У планах налагодити транспортний коридор: Клайпеда (Литва) — Білорусь — Херсон — Трабзон (Туреччина) — Грузія — Баку (Азербайджан).
«Однією з основних проблем в нашому регіоні є логістична. Сільгосптоваровиробники не можуть реалізувати свою продукцію без участі великих зернотрейдерів. Це впливає і на ціну сільгосппродукції, яка реалізується на внутрішньому ринку. Відкриття Балтійсько-Чорноморського транспортного коридору, участь в міжнародному логістичному співтоваристві дає шанс аграріям вийти на експорт в країни Європи, Азії», — сказав директор Асоціації сільськогосподарських товаровиробників Луганської області Валерій Окопний.