Найзухваліша реклама в АПК

Найзухваліша реклама в АПК

7 прикладів дотепних і дуже ефективних промо-кампаній на тему сільського господарства

Найзухваліша реклама в АПК

Аграрії – люди, як правило, консервативні. І ця якість тривалий час знаходила відображення в рекламі продукції для них – серйозній, традиційній та пуристичній.

Але аграрна індустрія змінюється, осучаснюється, і на зміну фермерам-хліборобам приходять високі технології, а сам представник сільського господарства стрімко молодшає. Відповідно змінюється і створюваний для нього контент.

iAgro зібрав сім прикладів яскравої і зухвалої реклами на тему АПК.

 

Країна: США

Рік: 2013

Величезний простір у центрі Далласа (штат Техас, США) відведено під ринок, на якому фермери продавали свою продукцію ще у XIX столітті. Ринок, окрім утилітарної функції, виконує ще й роль місцевої визначної пам’ятки. На рекламі відображено протистояння фастфуду та свіжої, натуральної їжі – на користь останньої, звісно.

Країна: Індія

Рік: 2011

Реклама для індійської компанії-виробника продукції і напівфабрикатів з м’яса курки наочно демонструвала переваги промислового процесу оброблення птиці.

Країна: глобальний ринок

Рік: актуальний візуальний ряд

Слоган рекламної кампанії одного з найвідоміших у світі кетчупів говорить: «Вирощуємо, а не виробляємо».

Країна: Канада

Рік: з 2004

Фермерський ринок Калгарі відвідують щорічно понад 1 млн осіб. Реклама спрямована на те, щоб стимулювати людей приходити сюди за будь-якої погоди.

Країна: США

Рік: 2010

Рекламна кампанія підкреслює домінуюче становище фермерів у виробництві однієї з основних сельгоспкульутр у США і закликає об’єднувати зусилля заради відстоювання своїх прав.

Країна: Канада

Рік: 2017

Ніякого «Бігмака» не вийде, якщо канадські фермери не продукуватимуть найкраще м’ясо, і жодної картоплі фрі не буде, якщо місцеві аграрії її не виростять. Глобальний гігант підкреслював прихильність до продукції локальних виробників.

 

Країна: Канада

Рік: 2013

Ще один фермерський ринок – у канадській провінції Онтаріо – пропонує прихопити шматочок свіжості з собою додому.