Аграрії – люди, як правило, консервативні. І ця якість тривалий час знаходила відображення в рекламі продукції для них – серйозній, традиційній та пуристичній.
Але аграрна індустрія змінюється, осучаснюється, і на зміну фермерам-хліборобам приходять високі технології, а сам представник сільського господарства стрімко молодшає. Відповідно змінюється і створюваний для нього контент.
iAgro зібрав сім прикладів яскравої і зухвалої реклами на тему АПК.
Країна: США
Рік: 2013
Величезний простір у центрі Далласа (штат Техас, США) відведено під ринок, на якому фермери продавали свою продукцію ще у XIX столітті. Ринок, окрім утилітарної функції, виконує ще й роль місцевої визначної пам’ятки. На рекламі відображено протистояння фастфуду та свіжої, натуральної їжі – на користь останньої, звісно.
Країна: Індія
Рік: 2011
Реклама для індійської компанії-виробника продукції і напівфабрикатів з м’яса курки наочно демонструвала переваги промислового процесу оброблення птиці.
Країна: глобальний ринок
Рік: актуальний візуальний ряд
Слоган рекламної кампанії одного з найвідоміших у світі кетчупів говорить: «Вирощуємо, а не виробляємо».
Країна: Канада
Рік: з 2004
Фермерський ринок Калгарі відвідують щорічно понад 1 млн осіб. Реклама спрямована на те, щоб стимулювати людей приходити сюди за будь-якої погоди.
Країна: США
Рік: 2010
Рекламна кампанія підкреслює домінуюче становище фермерів у виробництві однієї з основних сельгоспкульутр у США і закликає об’єднувати зусилля заради відстоювання своїх прав.
Країна: Канада
Рік: 2017
Ніякого «Бігмака» не вийде, якщо канадські фермери не продукуватимуть найкраще м’ясо, і жодної картоплі фрі не буде, якщо місцеві аграрії її не виростять. Глобальний гігант підкреслював прихильність до продукції локальних виробників.
Країна: Канада
Рік: 2013
Ще один фермерський ринок – у канадській провінції Онтаріо – пропонує прихопити шматочок свіжості з собою додому.