Аграрії зазнають фінансових втрат через закриття ж/д станцій — ВАР

Аграрії зазнають фінансових втрат через закриття ж/д станцій — ВАР

Власники елеваторів із залізничним сполученням, компанії-члени Всеукраїнської Аграрної Ради повідомляють про фінансові втрати через закриття залізничних станцій.

Аграрії зазнають фінансових втрат через закриття ж/д станцій — ВАР

Повідомлення прес-служби ВАР передає АПК-Інформ.

«Зараз у нас «стоїть» 25 тис. тонн продукції. А оскільки найближчу залізничну станцію закрили, повинні подавати вагони з м. Самбір. Зараз це варто нам майже 9 тис. грн. проти 3 тис. грн., які платили раніше. Та й цих вагонів немає, їх не подають. Заблокована і продукція на відправку і добрива не можемо прийняти, адже станція закрита. Останнє завантаження сталася ще в кінці липня. Ніяких повідомлень про припинення роботи станції не було», — розповів представник ТОВ «Західні Аграрні Традиці » Ігор Зварич.

Голова ФГ «Строгий А.Ф.» Олександр Строгий, на підприємстві якого недавно був відкритий новий сучасний елеватор потужністю 80 тис. тонн також висловився про проблеми: «Будівництво зерноперевантажувального терміналу погоджували з Державною адміністрацією залізничного транспорту. Буквально в липні цього року завершили будівництво елеватора, встигли завезти понад 20 тис. тонн ранніх зернових — ячмінь, пшениця, горох. І все, на цьому справа «завмерла» — продати ж/д не можемо, адже станція в стані закриття. Отримати 6 вагонів добрив, які ми вже оплатили теж не можемо. Офіційних попереджень про закриття станції не отримували. Направляли звернення на ім’я прем’єра, голови «Укрзалізниці», народних депутатів щодо ситуації з перевезеннями і все марно… Досі пір ми заблоковані», — додав він.

Раніше ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада» (ВАР) в складі ГС «Всеукраїнський аграрний форум» і Американська торгова палата закликали прем’єр-міністра Володимира Гройсмана в найкоротші терміни сприяти вирішенню проблем в частині перевезення зернових залізничним транспортом, автомобільними дорогами загального користування та руху великогабаритної сільгосптехніки.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» хотіла закрити і обмежити роботу 170 станцій, зернові компанії виступали проти цього, вважаючи, що цей крок обмежить транспортування зерна і негативно позначиться на його експорті. Зрештою сторони досягли компромісу і погодили скорочений список станцій.

Зокрема, тепер вирішено повністю закрити для навантажень зерна 27 станцій, 41 станція буде закрита в період з липня по грудень 2018 року, але навантаження може бути відновлене, якщо будуть заявки на завантаження/розвантаження в середньому не менше п’яти вагонів на добу на строк не менше трьох місяців. Ще 24 станції будуть закриті для навантаження з липня по грудень 2018 році, і навантаження може бути відновлена ​​за умови, якщо будуть заявки на завантаження/розвантаження в середньому 10 вагонів на добу на термін не менше шести місяців.

З повним списком станцій цих трьох груп, який є в розпорядженні iAgro, можна ознайомитися тут.