Повідомлення з сайту Nestle передає AgroPortal.
За словами гендиректора Nestle Марка Шнайдера, компанія разом зі Starbucks, Nescafe і Nespresso «об’єднує найбільш знакові бренди кави в світі».
Президент і гендиректор Starbucks Кевін Джонсон також назвав угоду «важливою стратегічною віхою» для зростання мережі кав’ярень.
Тепер Nestle зможе продавати продукцію брендів Starbucks, Seattle’s Best Coffee і Teavana TM/MC.
Досягнута угода значно підсилює портфель Nestle на ринку преміальної, меленої і порційної кави в США, відзначається в повідомленні компанії. У Nestle вказали, що на роботу в компанію перейдуть близько 500 співробітників з Starbucks в США і Європі.
Нагадаємо, компанії домовилися про угоду в травні цього року, її сума склала $ 7,15 млрд.