Прес-реліз компанії передає Інтерфакс.
Чистий прибуток в минулому фінроці склав 1,58 млрд євро проти 1,39 млрд євро роком раніше.
Прибуток від триваючих операцій скоротився на 1,5% і склав 2,35 млрд євро. При цьому в органічному вираженні показник збільшився на 6,3%. У поточному фінроці компанія розраховує на зростання показника на 5-7% в органічному вираженні.
Річний виторг скоротився на 0,3% — до 8,99 млрд євро; органічне зростання показника склало 6%.
Аналітики, опитані FactSet, очікували чистого прибутку на рівні 1,5 млрд євро при виторгу в 9,02 млрд євро.
Виторг компанії в Європі в минулому фінроці підвищився на 2%, в Америці — зріс на 6%, в Азії та інших регіонах — підскочив на 9%, багато в чому завдяки сильним показникам в Китаї і Індії.
Pernod зафіксувала активне зростання продажів коньяку Martell і віскі Jameson (+14%), а також хороші показники продажів віскі Chivas (+5%) і в цілому категорії шотландських віскі (+3%).
За підсумками 2018 фінроку компанія виплатить дивіденди в розмірі 2,36 євро на акцію, що на 17% вище, ніж роком раніше.
Довідка
Заснована в 1975 році група Pernod Ricard випускає і продає алкогольні напої під брендами Jameson, Havana Club, Chivas Regal, Martell, Ballantine’s, Malibu, Kahlua, Beefeater, Absolut, Olmeca і інші.
У 2008 році Pernod Ricard зробила найбільше придбання в історії галузі, поглинувши шведську Vin & Spirit Group (виробник горілки Absolut).
Pernod Ricard, зокрема, володіє Єреванським коньячним заводом (вірменський коньяк “Арарат”) і грузинською компанією вин і алкогольних напоїв GWS (марки “Тамада” і “Старий Тбілісі”).