Повідомлення The Wall Street Journal передає Інтерфакс.
В даний час у світі існує понад 25 тис. кафе Starbucks у 78 країнах світу, проте відкривати заклад на батьківщині еспресо досі не вважалося доцільним.
Прихід мережі в Італію, батьківщину еспресо, є знаковою подією для компанії, визнають її представники в коментарі журналу. Цього разу також є побоювання, що глобальний кавовий гігант може зіткнутися з певними складнощами в плані залучення відвідувачів в Італії через високу конкуренцію з боку місцевих барів, що пропонують каву високої якості за значно менші гроші.
Так, в новому Starbucks чашка еспресо коштує 1,8 євро, тоді як в середньому по Мілану ціни не перевищують 1 євро. Капучино обійдеться в 5 євро, що приблизно в три рази дорожче звичайної вартості цього напою в Мілані.
Перший заклад буде не звичайним кафе, а обсмажувальним цехом, яких у світі всього два: в штаб-квартирі компанії в Сіетлі і цеху в Шанхаї.
Заклад буде знаходитися в центрі Мілана, за два кроки від Міланського собору, в будівлі, переобладнаній із колишнього поштового відділення.
За словами CEO Starbucks Кевіна Джонсона, звичайні кав’ярні компанії в Мілані з’являться ближче до кінця року.