Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів в ефірі Радіо НВ.
Попри те, що ЗМІ кілька разів повідомляли про вихід на ринок Starbucks, кожен раз компанія спростовує ці чутки.
За словами Ковалів, виходячи з тієї конкуренції, яка є сьогодні на українському ринку, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача.
«На сьогодні чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим», — сказала вона.
Однак, швейцарська компанія Nestle все ж допускає можливість реалізації продукції американської мережі кав’ярень Starbucks Corporation в Україні.
24 січня в Давосі мер Києва Віталій Кличко повідомив, що Starbucks вивчає питання про вихід на ринок України. Він запевнив, що зробить все можливе для появи американської мережі кав’ярень в Україні.