Сільське господарство — не тільки бізнес, продовольча безпека і робочі місця. Воно зачіпає сферу екології, охорони здоров’я та є подушкою безпеки (іноді — єдиною) для країн, що розвиваються.
iAgro зібрав чотири приклади креативу на тему сільського господарства, в яких піднімаються дуже важливі глобальні питання.
Відео на підтримку аграрної реформи на Філіппінах, що пояснює її суть і вигоди для невеликих фермерів, майбутнього їхніх дітей і подолання бідності в сільських регіонах країни. Програма комплексної аграрної реформи діє в країні вже понад 25 років і передбачає, зокрема, перерозподіл земель на користь дрібних фермерів. Однак, на думку самих фермерів, цей процес свідомо саботується профільними чиновниками на користь корпорацій і банків.
Короткий фільм «Назад до початку» був знятий на замовлення компанії-оператора мережі фаст-фудів Chipotle Mexican Grill. Відео демонструє ризики і помилки догляду від формату сімейної ферми до промислового виробництва. Таким чином компанія демонструвала також власні принципи підтримки невеликих виробників і створення стійких аграрних систем.
Бонус — прекрасний музичний ряд від групи Coldplay.
Відеокреатив, створений за замовленням найстарішого в США виробника натуральних молочних продуктів — Tillamook. Ролик переслідував не тільки мету безпосереднього просування продукту замовника, а й стимулював вступ у споживчий кооператив Tillamook, який вже об’єднує більше сотні ферм.
Ще один «хрестовий похід» проти харчових корпорацій від молочного кооперативу Tillamook.
«Привіт, фермери! Привіт, корова! Привіт, справжній чеддер! Привіт натуральні сніданки і здрастуйте, люди, яким не байдужа їхня їжа і те, як вона зроблена», — йдеться в ролику. А для продукції корпорацій є тільки одне слово — «Прощай!».