Про це повідомила співзасновниця групи Марина Бондаренко в інтерв’ю Ліга.net.
Хоча частка і не мажоритарна, Марина Бондаренко заявила, що група відчуває ефект, адже бізнес, в який група компаній інвестувала ресурси, генерує хороший грошовий потік.
«Стратегії розвитку нашого бізнесу передбачає його диверсифікацію. Група компаній — сімейний бізнес», — зазначила М.Бондаренко, відповідаючи на питання журналіста про причини рішення інвестувати в мережу кав’ярень Аroma Kava.
М.Бондаренко не виключає можливість інвестування групи в інші проекти зі сфери HoReCa.
Довідка
Aroma Kava — мережа кав’ярень, заснована в 2012 році, працює в більш ніж 20-ти містах України, в тому числі Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро.
Надає широкий вибір кавових напоїв, десертів і сендвічів.
Мережа працює за системою франшизи.