Європейська бізнес асоціація (ЄБА) стурбована випадками використання маркування алкогольних напоїв, максимально схожою з відомими брендами, що може свідчити про несумлінну конкуренцію.
Прес-реліз Асоціації передає Інтерфакс-Україна.
«Відверте копіювання зовнішнього вигляду брендів набирає обертів. У порівнянні з минулим роком подібні випадки почастішали майже вдвічі. Таким чином, у бізнесу виникає все більше питань, пов’язаних з охороною прав на торговельну марку, дизайн, форму упаковки і доказом споживачеві, що зовнішня схожість зовсім не гарантує схожість за смаком», — відзначили в ЄБА.
Фахівці асоціації пояснюють, маркування може відрізнятися від оригіналу однією або декількома буквами, відтворювати лише образ оригінального продукту за допомогою схожого шрифту і колірної гами або ж присвоювати назву напою.
ЄБА також відзначає, що Антимонопольний комітет України визнав факти ряду порушень авторських прав щодо використання назв і етикеток, візуально схожих на оформлення товарів однієї з компаній.
Нагадаємо, Антимонопольний комітет України (АМКУ) за зверненням компанії «R & A BAILEY & CO» (м Дублін, Ірландія), виробника вершкового лікеру ТМ «Baileys», почав провадження щодо можливого порушення правил добросовісної конкуренції фірми «Котнар-М» (с. Мужієво, Закарпатська область) при виробництві лікерної продукції під назвою «O’DAILYS» назви і етикеток, які походять на назву і оформлення етикеток лікерів під позначенням «BAILEYS».