Укрзалізниця згодна обслуговувати малоефективні станції за підвищеним тарифом

Укрзалізниця згодна обслуговувати малоефективні станції за підвищеним тарифом

Зараз в «Укрзалізниці» відпрацьовують можливість створення вузлових навантажувальних станцій в місцях скупчення дрібних станцій, щоб поліпшити логістику.

Укрзалізниця згодна обслуговувати малоефективні станції за підвищеним тарифом

«Укрзалізниця» розглядає можливість переведення неефективних залізничних станцій в розряд під’їзних шляхів і введення для них відповідного тарифу на обслуговування.

Про це повідомив в.о. голови «Укрзалізниці» Євген Кравцов, в інтерв’ю Liga.net.

Він зазначив, що передавати такі станції в приватне управління «Укзалізниці» не буде.

«Ми не можемо колії загального користування передати комусь в управління. Самі станції ми можемо перевести в розряд під’їзних шляхів і вони тоді будуть нести зовсім інший тариф на їх обслуговування. Це ми готові робити. Готові встановлювати спецтариф, розрахований залежно від розміру збитків, які ми несемо за конкретною станції», — зазначив Євген Кравцов.

На даний момент, за словами Кравцова, в «Укрзалізниці» відпрацьовують можливість створення вузлових навантажувальних станцій в місцях скупчення дрібних станцій, для того щоб поліпшити логістику. Процес закриття неефективних станцій вже запущений.

«Місцеві органи влади вже погодили 6 з 36 станцій, які ми подавали до закриття», — розповів він.

Нагадаємо, в кінці квітня в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов висловився за часткове або повне закриття 170 малодіяльних вантажних станцій.

Після низки консультацій з бізнесом та експертами прийнято рішення про закриття 27 станцій, ще для 65 переглядатимуться критерії вантажообігу.