Виробник макаронів і круп «Макфа» вирішив відірватися від конкурентів на ринку Казахстану і зняв рекламний ролик з напівоголеними моделями-чоловіками, які наочно демонструють перевагу саме цієї торгової марки.
iAgro вирішив згадати найяскравіші випадки, коли фізична привабливість героїв промо допомагала підвищити продажі.
Баварська сільськогосподарська асоціація в 2010 році перейнялася залученням в сферу фермерства молодих чоловіків. З німецькою прямотою був обраний спосіб, що б’є в «десятку» — випустити календар з привабливими дівчатами-фермерами. При цьому організатори проекту брали реальних дівчат, які насправді працюють в полі і доглядають за тваринами, а не супермоделей, які демонструють наряди на подіумах. Календар став популярний не тільки в Баварії, а й був також видрукуваний у Швейцарії. «Хоча зовнішній вигляд має значення, але він не був вирішальним фактором при виборі моделей. Головне — це харизма. І, врешті-решт, нашим кандидаткам іноді доводиться власноруч носити свиню чи теля. А для дівчини-моделі вагою всього в 50 кг це не так-то й легко зробити», — сказав видавець календаря Майк Хелм.
Ірландка Сиара Райан отримала музичну освіту і встигла попрацювати журналістом, коли їй в голову прийшла ідея випустити календар з напівоголеними ірландськими фермерами. «Якщо є календарі з накачаними хлопцями-пожежними, чому не може бути календаря з нашими фермерами?», — подумала вона. Хоча героїв, фото яких були обрані для оформлення, моделями не назвеш, календар справив фурор не тільки в Ірландії — замовлення надходили з США, Австралії, Великобританії, Німеччині, Бразилії, Японії, Канади і навіть Південної Африки. А Сиара Райан задумалася про те, щоб вийти заміж за фермера.
Coca-Cola в 2014 році випустила першу партію молочного бренду Fairlife і для реклами вибрала зображення дівчат, одягнених в сукні з молочних бризок. Написи на плакатах закликали: «Пий те, що на ній надіто» і «Молоко добре на тобі виглядає».
Для випуску принтів Coca-Cola запросила польського фотографа Ярослава Візоркевича, засновника студії AurumLight в Лондоні, архітектора за фахом. Він зробив рекламні пости про молоко в стилі PinUp, популярному в США в середині XX століття.
Рекламу десертів Bonjour, що випускаються компанією «Конті», дівчата пам’ятають досі, хоча з часу запуску роликів з атлетичними кондитерами пройшло вже більше 10 років. Один з творців роликів поскаржився, що до шостого ролику цієї серії «роздягати чоловіків вже було далі нікуди».
Мережі ресторанів швидкого харчування Carl’s Jr. і Hardee’s в США, що запустили цю рекламу рибного бургера, належать одній і тій же материнській компанії CKE Restaurants. Власне, тому й емблеми ресторанів — зірки — практично однакові.