Згідно з новими правилами Укрзалізниці, з 750 елеваторів зерновози отримають 50

Згідно з новими правилами Укрзалізниці, з 750 елеваторів зерновози отримають 50

Профільними асоціаціями та представниками аграрного бізнесу вже сформований ряд вимог до ПАТ «Укрзалізниця».

Згідно з новими правилами Укрзалізниці, з 750 елеваторів зерновози отримають 50

Аграріїв в листопаді чекає вже четверте підвищення вартості транспортування зернових вантажів за останній рік від ПАТ «Укрзалізниця», на цей раз на 48%. Згідно з новими правилами вагони-зерновози отримуватимуть близько 50 елеваторів із загального числа 750 елеваторів з доступом до залізничної інфраструктури.

Про це повідомив генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль під час Олійно-жирової конференції, організованої компанією «ПроАгро», пише AgroPortal.

«Уже тривалий час дискутуємо щодо закриття малих станцій, ми категорично проти цього. Сьогодні закрити станцію з точки зору соціально-економічних аспектів розвитку регіону, це означає відрізати від життя цілий адміністративний район. Для аграріїв ж закриття станцій ускладнить своєчасне виконання операцій і значно здорожить собівартість продукції», — пояснює Павло Коваль.

За його словами, профільними асоціаціями та представниками аграрного бізнесу вже сформований ряд вимог до ПАТ «Укрзалізниця» — не закривати вантажні станції, розподіляти вагони під завантаження рівноцінно заявкам за заявленими обсягами зерна, а не тільки акцентувати увагу на виконаних маршрутах, а також допустити приватну тягу до роботи на шляхах «Укрзалізниці».

«Інвестори вже готові вкладати кошти в локомотиви, але потрібно законодавчо врегулювати момент, щоб мати можливість ставити локомотиви не тільки на маневрові, під’їзні шляхи, а й на магістральні», — уточнює Павло Коваль.

Він також зазначив, що Українська аграрна конфедерація ініціює внесення в програму часткової компенсації вартості с /г техніки вітчизняні зерновози.

«Наше рішення обумовлене тим, що фінансування програми часткової компенсації вартості с/г техніки збільшено до 1,4 млрд грн. Пропонуємо таким чином стимулювати вітчизняне виробництво зерновозів, оскільки 30% зерновозів парку «Укрзалізниці» вже більше 30 років», — зазначив Павло Коваль.

Він ще раз підкреслив, що в результаті такої роботи ПАТ «Укрзалізниця», аграрії не тільки порушують організаційні логістичні зобов’язання перед партнерами, але ще і несуть економічні втрати за простої в портах.

Нагадаємо, 17 жовтня представники аграрного комітету парламенту взяли участь у засіданні Кабінету міністрів, де поскаржилися на підвищення тарифів «Укрзалізницею».

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман у відповідь заявив, що дізнався про подорожчання перевезень постфактум зі ЗМІ, тому що ніякі документи про узгодження підвищення тарифів в уряд не надходили. «Я відразу дав доручення міністру інфраструктури Володимиру Омеляну і профільному віце-прем’єру Володимиру Кістіону провести відповідну нараду і вже завтра зустрітися і розібратися. Я вважаю, якщо запросити представників комітетів на цю нараду — це буде позитивно. Основна мета такої зустрічі — з’ясувати, які були причини рішення УЗ по збільшенню тарифів», — підкреслив Володимир Гройсман.