В результаті виторг від зарубіжних продажів компанії склав рекордні $383 млн, збільшившись на 34,5% в річному вираженні.
Повідомлення China Daily передає Інтерфакс.
“Ми відкрили 12 нових ринків на просторі “Поясу і шляху”, обсяг продажів і доходи від них збільшилися відповідно на 36,4% і 13,7% в річному численні. На частку 38 країн уздовж “Поясу і шляху” доводиться 22,6% загального обсягу наших продажів за кордоном”, — заявив голова ради директорів Moutai Ань Хуайлунь.
До 2020 року компанія планує збільшити частку експорту в загальному обсязі продажів не менше як до 10%, а також буде прагнути до розширення бізнесу на основних західних ринках.
Довідка
Kweichow Moutai Co. (“Маотай”), флагман лікеро-горілчаної промисловості Китаю і найбільший за капіталізацією виробник міцного алкоголю в світі.
“Маотай” — це підвид традиційного китайського міцного алкогольного напою байцзі (40-60 градусів) з зерна різних злакових культур, включаючи сорго, рис, гаолян. Саме байцзі китайці найчастіше п’ють за обідом або вечерею, крім того, довгі десятиліття цей напій вибирали при проведенні банкетів та інших офіційних заходів. Компанія “Маотай” розташована в однойменному селищі провінції Гуйчжоу на південному заході Китаю.
Попри високу ціну (вище $200 за 1,5-літрову пляшку) в Китаї “Маотай” п’ють на офіційних прийомах, весіллях та інших важливих заходах, дарують друзям і почесним гостям. Крім того, цей напій експортується: у 2017 році обсяги закордонних поставок склали майже 63,8 тис. тонн.
Дистриб’юторами “Маотай” є понад 110 компаній, які працюють в 68 країнах.