У наступному сезоні буде побудовано 8 барж для перевезень зерна по Дніпру

У наступному сезоні буде побудовано 8 барж для перевезень зерна по Дніпру

Осадка баржі складе 3,1 метра, валова місткість — 3100 тонн, довжина — 79,4 метра.

У наступному сезоні буде побудовано 8 барж для перевезень зерна по Дніпру

Компанія “Грейн-трансшипмент” має намір до наступного сезону значно збільшити флот власних судів — до нинішніх чотирьох буксирів і несамохідних суден додадуться ще вісім нових барж, які будуватимуть в Ізмаїлі. Суди будуть використовуватися для перевезень зерна по Дніпру.

“На суднобудівному заводі в Ізмаїлі ми закладаємо першу баржу серії. Осадка баржі складе 3,1 метра, валова місткість — 3100 тонн, довжина — 79,4 метра. До наступного сезону плануємо модернізувати в цілому 8 таких барж”, — повідомив комерційний директор компанії Євген Ігнатенко на конференції “Зернові термінали: нові проекти, обладнання та технології”, передає УкрАгроКонсалт.

“Плануємо, що все баржі будуть модернізовані на підприємстві” Дунайсудосервіс”. Побудований флот дозволить збільшити перевезення зерна по Дніпру”, — додав Є. Ігнатенко.

У поточному році компанія вже модернізувала баржу “Грейн-1”, яка працює на Дніпрі. Це баржа-майданчик завдовжки більше 73 метрів, з осадкою 1,8 метра і місткістю — 1000 тонн.

Згідно з інформацією на сайті ТОВ “Грейн-трансшипмент”, зараз у власному флоті компанії, крім баржі “Грейн-1”, є також чотири буксири: БТ-418, Алий, PLUTUS і ZEUS.

В цілому компанія оперує десятьма судами. Також у неї є два перевантажувальних комплекси на річках Дніпро і Південний Буг. Центральний офіс знаходиться в Миколаєві.