Компанії ПП «Агроекологія» і ТОВ «Укролія» запустили спільний проект «Ми органічні». Ця ініціатива покликана створити сприятливі умови для реалізації освітніх програм, які стануть засобом комунікації з суспільством щодо важливості споживання органічних продуктів.
Про це повідомляє AgroPortal.
«Ми органічні» — це перший в Україні проект в сегменті органіки, який дає можливість дітям шкільного віку і студентам зрозуміти всю важливість споживання органічних продуктів. Ми готові до конструктивної взаємодії з усіма представниками органічного напрямку і тими, хто розділяє озвучені принципи і цінності», — зазначає директор з розвитку бізнесу ТОВ «Укролія» Юрій Шевченко.
За його словами, український органічний ринок поки знаходиться в стадії становлення, і за 15 років кількість компаній, що виробляють органічні продукти, в Україні зросла з 30 до 400.
«Відповідний український ринок випереджає за темпами зростання загальносвітовий: світовий зростає в середньому на 8-10% в рік, а український — на 15%. Вітчизняний ринок, безумовно, перспективний, але на сьогодні його ємності недостатньо для охоплення всього внутрішнього органічного виробництва. Саме тому близько 70% української органічної продукції експортується за кордон», — зазначає Юрій Шевченко.