У Лондоні з 25 лютого наступного року заборонять рекламувати фастфуд в громадському транспорті.
Мер британської столиці Садок Хан заявив, що намагається таким чином вирішити проблему дитячого ожиріння, яку він назвав “бомбою уповільненої дії”.
Повідомлення BBC про це передає Інтерфакс.
Асоціація рекламних агентств заявила, що рішення міської влади мало вплине на більш широкі суспільні проблеми, які призводять до ожиріння.
Плакати з їжею і напоями з високим вмістом жиру, солі та цукру, зникнуть з метро, наземних електричок та автобусів. Крім того, реклама буде заборонена на підконтрольних Транспортному управлінню Лондона (TfL) дорогах (включаючи дорожні розв’язки і автобусні зупинки), в таксі і орендованих автомобілях з водієм, на річковому громадському транспорті, трамваях, підйомнику Emirates Air Line і автовокзалі Victoria.
Після того, як плани щодо заборони реклами фастфуду були вперше оприлюднені в травні, 82% з тих, хто взяв участь в онлайн-опитуванні підтримали ідею, повідомляє мерія Лондона.
С.Хан сказав, що потрібні рішучі дії по боротьбі з ожирінням серед дітей. “Зменшення демонстрації реклами шкідливої їжі грає свою роль — не тільки для дітей, а й для батьків, сімей та опікунів, які купують їжу і готують дітям”, — сказав він.
План мерії підтримують експерти по дитячому здоров’ю. Однак Асоціація рекламних агентств заявила, що в результаті заборони можуть постраждати пасажири.
Голова організації Стівен Вудфорд сказав, що у Великій Британії вже найсуворіші правила в світі в тому, що стосується реклами жирної, солодкої і солоної їжі, включаючи заборону на цільову рекламу, орієнтовану на дітей до 16 років.
“В результаті TfL втратить доходи від реклами і це потенційно може вплинути на ціну квитків, яку потрібно платити пасажирам”, — заявив він.