Starbucks Corp. розширюватиме сервіс по доставці кави на території США в партнерстві з UberEats в рамках загальної стратегії компанії по нарощуванню числа клієнтів.
Про це повідомляє Інтерфакс.
У вересні Starbucks почала тестувати доставку через UberEats в Майамі і планує, що на початку 2019 року близько 2 тис. з більш як 8 тис.її кав’ярень в США почнуть пропонувати послуги доставки.
Доставка їжі стала додатковим джерелом продажів для багатьох мереж ресторанів в умовах зниження відвідуваності їх закладів. Багато мереж говорять про те, що послуга доставки допомагає їм залучити клієнтів, які не відвідують ресторани.
Для сервісів доставки дуже важливо, щоб їжа доставлялася клієнтам швидко і ще теплою, що особливо проблематично з кавою. Клієнтів, які роблять невеликі замовлення, також може відлякати плата за доставку.
Starbucks вже має позитивний досвід доставки їжі в Китаї, де більше 2 тис. кав’ярень в 30 містах країни пропонують таку послугу в партнерстві з Alibaba Group. Компанія повідомила, що їй вдалося знайти рішення, що дозволяють уникнути розливання кави при доставці, а також підтримки необхідної температури. Китайський сервіс обіцяє доставити каву клієнтам протягом 30 хвилин або за коротший проміжок часу.
Starbucks вже другий рік працює над оптимізацією бізнесу, прагнучи сфокусуватися на нарощуванні числа клієнтів на двох ключових для компанії ринках — США і Китаї. У минулому році Starbucks закрила мережу магазинів чаю Teavana, а також почала продавати пакетовану каву і готові напої в супермаркетах.
У листопаді компанія оголосила про намір скоротити приблизно 5% співробітників по всьому світу.
“Ми спрощуємо структуру бізнесу, щоб прискорити введення інновацій”, — заявив в інтерв’ю WSJ головний виконавчий директор Starbucks Кевін Джонсон.
У четвер компанія представила нові довгострокові прогнози в ході зустрічі з інвесторами в Нью-Йорку.
Так, Starbucks розраховує, що річні темпи зростання її прибутку в розрахунку на акцію в довгостроковій перспективі становитимуть “не менше 10%”, виторгу — 7-9%. У листопаді минулого року компанія прогнозувала, що щорічні темпи збільшення прибутку становитимуть 12%, виторгу — також 7-9%.
Starbucks має найбільшу в світі мережу кав’ярень — понад 25 тис. точок по всьому світу.