Великі компанії роблять ставку на рослинні замінники молока

Великі компанії роблять ставку на рослинні замінники молока

Продажі натурального молока знижуються протягом 6 років.

Великі компанії роблять ставку на рослинні замінники молока

Швидке зростання попиту на рослинні замінники коров’ячого молока, особливо в розвинених країнах, призвело до дефіциту вівсяного молока по всьому світу і змусило великі компанії задуматися про запуск такого виду продукції.

Про це пише Financial Times.

Шведська Oatley, один зі світових лідерів за обсягами виробництва вівсяного молока, була змушена відкласти вихід на нові ринки, щоб задовольнити попит в країнах, де вона вже працює, включаючи США і Великобританію.

“Ми спостерігаємо гіперактивність попиту”, — заявив керуючий британської філії Oatly Айшен Паран.

За оцінками компанії, оборот в 2018 році підскочив майже на 60%, до 84 млн фунтів стерлінгів.

У США роздрібні продажі вівсяного молока за 52 тижні, що завершилися на початку серпня, збільшилися майже на 50%, свідчать дані Nielsen. При цьому попит на рослинне молоко в цілому виріс на 9%, а на мигдальне — на 11%.

За словами старшого аналітика молочної галузі в Rabobank Тома Бейлі, популярності Oatley в США сприяла версія вівсяного молока “бариста”, яку можна спінити, як коров’яче молоко.

На цьому тлі PepsiCo з січня 2019 року запропонує американським споживачам кілька варіантів вівсяного молока в рамках належного їй бренду Quaker Oats.

Мигдальне молоко як і раніше займає найбільшу частку ринку рослинних замінників коров’ячого молока в розвинених країнах, в тому числі в США — 64%. На другому місці у американців соєве молоко (13%), на третьому — кокосове (12%), підрахувала аналітична компанія Mintel.

Разом з тим світові роздрібні продажі коров’ячого молока (без урахування сухого молока) знижуються останні шість років.