Американський автомобілебудівний концерн General Motors Co. і сервіс з доставки продуктів харчування DoorDash Inc. оголосили про партнерство з метою тестування технології з доставки клієнтам їжі з використанням автомобілів без водіїв.
Про це пише Інтерфакс.
Очікується, що програма стартує в березні і буде включати в себе як доставку готової їжі з ресторанів, так і розвезення продуктів із супермаркетів.
Останнім часом фірми активно розвивають бізнес-моделі навколо технології самокеруючих автомобілів, розраховуючи використовувати такі переваги, як зниження вартості поїздок за рахунок відсутності водія. За оцінкою Ford Motor, обсяг бізнесу з доставки товарів кінцевим клієнтам з використанням автономних машин може досягти $130 млрд до 2026 року.
Сама Ford організувала партнерство з мережею піцерій Domino’s Pizza, а конкуруюча Pizza Hut співпрацює з Toyota Motor.
Підрозділ GM по розробці самоврядних автомобілів Cruise, придбане компанією в 2016 році за $1 млрд, раніше головним чином фокусувався на сервісах таксі. Партнерство з DoorDash стане першим проектом компанії в сфері доставки товарів.
В рамках останнього раунду залучення інвестицій вартість Cruise була оцінена в $14,6 млрд. Інвесторами компанії є Honda Motor і SoftBank Group.
Вартість DoorDash оцінюється в $4 млрд.