Вино може потіснити пиво з позиції найпопулярнішого алкогольного напою в США

Вино може потіснити пиво з позиції найпопулярнішого алкогольного напою в США

Тренд на здоровий спосіб життя третій рік поспіль викликає зниження споживання всіх видів алкоголю.

Вино може потіснити пиво з позиції найпопулярнішого алкогольного напою в США

Споживання всіх видів алкоголю в США скоротилося в 2018 році третій рік поспіль — на 0,8%, до 3,345 млрд стандартних 9-літрових ящиків.

Попередні дані галузевої організації IWSR передає Інтерфакс.

Роком раніше зниження було трохи менш помітним — 0,7%.

“Очевидно, що американці в цілому п’ють менше, що, ймовірно, є результатом збереженні тенденції до здорового способу життя. Зростає прагнення до усвідомленого вживання алкоголю або повної тверезості, особливо серед мілленіалів”, — заявив головний директор IWSR по маркетингу Бренді Ренд, який очолює її підрозділ в США.

За її оцінками, американці стали пити більше вина та міцного алкоголю, тоді як споживання пива скорочується випереджаючими темпами — на 1,5%, до 2,62 млрд ящиків. Падіння посилилося з 1,1% в 2017 році. Винятком стали крафтові сорти пива, продажу в цьому сегменті збільшилися приблизно на 5%.

Разом з тим пиво як і раніше лідирує за обсягами продажів серед всіх спиртних напоїв.

Попит на вино в США безперервно зростає вже 24 роки поспіль, в 2018 році він піднявся на 0,4%. У цьому сегменті особливо виділялося просекко — приріст споживання в об’ємному вираженні перевищував 10%.

Тим часом в сегменті міцних спиртних напоїв основним фактором зростання став мескаль, споживання якого збільшилося майже на третину (+ 32,4%), до 261 тис. стандартних ящиків. Крім того, зберігався підвищений попит на текілу (+ 8,5%). Коньяку і арманьяк американці випили на 5,6% більше, ніж у 2017 році, віскі — на 4,1%, бренді — на 1,7%.

В цілому споживання міцного алкоголю в США досягло в 2018 році 230,2 млн стандартних ящиків, збільшившись на 1,9% у порівнянні з попереднім роком.

Інноваційні сорти сидру допомогли відновленню попиту після скорочення в 2017 році, приріст в цій категорії склав 4,1%.

Як пише The Wall Street Journal, на тлі скорочення попиту на алкоголь компанії-виробники прагнуть диверсифікувати пропозицію. Molson Coors Brewing Co. почала випускати комбучу, Anheuser-Busch InBev SA тепер продає алкогольну кокосову воду, а Diageo Plc, крім горілки Smirnoff, пропонує заважати коктейлі з безалкогольним джином.

У найбільшої пивоварної компанії світу AB InBev в минулому році з’явилася посада керівника департаменту безалкогольних напоїв. Частка такої продукції в продажах компанії перевищила 10% за обсягом.

За оцінками IWSR, продажі напоїв з невеликим або нульовим вмістом алкоголю в США виростуть на 32,1% в 2018-2022 роках — втричі швидше, ніж в попередні п’ять років. Наприклад, споживання безалкогольного пива може збільшитися на 9,3%, вважають аналітики Euromonitor.