Україна отримає ефект від участі в «Зеленому тижні» на декількох рівнях — Мартинюк

Україна отримає ефект від участі в «Зеленому тижні» на декількох рівнях — Мартинюк

Унікальність Gruene Woche — в дуже якісному симбіозі відразу декількох складових.

Україна отримає ефект від участі в «Зеленому тижні» на декількох рівнях — Мартинюк

Ефект участі України в найбільшій в світі аграрній виставці «Зелений Тиждень» в Берліні буде проявлятися на декількох рівнях — міждержавному, корпоративному та споживчому.

Про це повідомив в.о. міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк в інтерв’ю агентству «Укрінформ».

За його словами, унікальність Gruene Woche — в дуже якісному симбіозі декількох складових: міждержавної, представленої самітом міністрів сільського господарства; корпоративної, який передбачає ділові контакти виробників з потенційними партнерами; і споживчої, в особі простих відвідувачів виставки, які зможуть дізнатися більше про продукцію Made in Ukraine.

«Для держави це можливість налагодити і/або поглибити міжнародні зв’язки під час двосторонніх зустрічей, які на GW відбуваються одна за одною. Це буквально марафон. Для бізнесу — можливість укласти нові контракти, заявити про себе і розширити присутність на ринках ЄС та світу. Знову ж таки, це можливість познайомити споживачів з українською продукцією і Україною в цілому — починаючи від культурних традицій і закінчуючи національними стравами», — сказав він.

Крім того, період проведення GW — на самому початку року — дозволяє звірити з міжнародними гравцями тренди, які будуть визначати роботу глобального продовольчого ринку на весь майбутній сезон.

Мартинюк нагадав, що не так багато країн можуть експортувати більше половини вирощеної продукції, залишаються вільними від ГМО і при цьому унікально вдало розташовані. «Всі ці параметри потрібно примножувати, і це неможливо без участі в міжнародних виставках і самопрезентації», — сказав він, додавши, що статус України як одного з основних гравців на глобальному ринку продовольства передбачає не тільки преференції, а й певні вимоги, в тому числі іміджевого характеру.

Період підготовки України до участі в Зеленому Тижні — 2019 тривав майже рік, безпосередньо на локації було задіяно понад 100 чоловік команди. Бюджет участі не оголошується, однак відомо, що витрати були покриті українськими компаніями-учасниками експозиції.

Довідка

«Міжнародна Зелений тиждень» — одна з найбільших і найпрестижніших агропромислових виставок у світі, яка була заснована в Берліні в 1926 році.

У заході беруть участь 1,7 тис. учасників з 65 країн світу і понад 400 тис. відвідувачів. В рамках виставки проводиться близько 300 симпозіумів, семінарів, форумів, засідань комітетів і т.д.