Яблуко сорту Ренет Симиренка за певних умов може мати величезний експортний потенціал.
Про це на своїй сторінці в Facebook пише економіст інвестиційного центру ФАО Андрій Ярмак.
«Якщо ідея не здається на перший погляд абсурдною, то вона безнадійна», — здається так говорив Енштейн. Так ось, рік тому, під час торгової місії в Малайзію, я помітив шалений попит на зелене яблуко. Але Гренні Сміт їм не подобався… І тут відразу подумалося про наш Ренет Симиренка, і я запропонував, напівжартома, створити бренд SiMi», — говорить експерт.
Проте згодом ця ідея перестала здаватися такою вже жартом. Більш того, знайшлися і ті, хто повірив в перспективність цієї ідеї і почав замислюватися над втіленням її в дійсність.
Тому експерт глибше вивчив цю тим і навіть запропонував просунути новий бренд за допомогою медіаресурів, що належать ФАО.
«Якщо ми спробуємо, то я майже гарантую, що відео про наш сорт з’явиться на головній сторінці ФАО і в соцмережах, а це не менше мільйона переглядів по всьому світу!», — зазначає Андрій Ярмак.
Тому експерт закликав всіх садівників України приєднатися до цієї ініціативи.
«У нас є візуальний вигляд і слоган “SiMi: See Me, Try Me, Love Me!”. Більш того, ідеї з просування. У нас є крута креативна команда, яка це підтримає вже зараз! Все, кому цікаво, пишіть мені на Facebook», — резюмує експерт.