Сорт яблук Ренет Симиренка може обзавестися особистим брендом

Сорт яблук Ренет Симиренка може обзавестися особистим брендом

Для просування сорту на міжнародні ринки вже придуманий слоган.

Сорт яблук Ренет Симиренка може обзавестися особистим брендом

Яблуко сорту Ренет Симиренка за певних умов може мати величезний експортний потенціал.

Про це на своїй сторінці в Facebook пише економіст інвестиційного центру ФАО Андрій Ярмак.

«Якщо ідея не здається на перший погляд абсурдною, то вона безнадійна», — здається так говорив Енштейн. Так ось, рік тому, під час торгової місії в Малайзію, я помітив шалений попит на зелене яблуко. Але Гренні Сміт їм не подобався… І тут відразу подумалося про наш Ренет Симиренка, і я запропонував, напівжартома, створити бренд SiMi», — говорить експерт.

Проте згодом ця ідея перестала здаватися такою вже жартом. Більш того, знайшлися і ті, хто повірив в перспективність цієї ідеї і почав замислюватися над втіленням її в дійсність.

Тому експерт глибше вивчив цю тим і навіть запропонував просунути новий бренд за допомогою медіаресурів, що належать ФАО.

«Якщо ми спробуємо, то я майже гарантую, що відео про наш сорт з’явиться на головній сторінці ФАО і в соцмережах, а це не менше мільйона переглядів по всьому світу!», — зазначає Андрій Ярмак.

Тому експерт закликав всіх садівників України приєднатися до цієї ініціативи.

«У нас є візуальний вигляд і слоган “SiMi: See Me, Try Me, Love Me!”. Більш того, ідеї з просування. У нас є крута креативна команда, яка це підтримає вже зараз! Все, кому цікаво, пишіть мені на Facebook», — резюмує експерт.