Кінець військової епохи: Pepsi встановила пам'ятник перемир'я з Coca-Cola

Кінець військової епохи: Pepsi встановила пам’ятник перемир’я з Coca-Cola

Компанія викупила ексклюзивні права на рекламу під час Супербоула, який проходить на батьківщині Coca-Cola, і вирішила таким чином виправити ситуацію.

Кінець військової епохи: Pepsi встановила пам’ятник перемир’я з Coca-Cola

Pepsi викупила ексклюзивне право рекламувати свій напій під час фінальної гри Національної футбольної ліги в Атланті.

Coca-Cola теж була створена в Атланті в 1886 році, проте компанія не стала заперечувати права Pepsi рекламуватися в місті.

Місцеві ЗМІ очікували ходу у відповідь від Coca-Cola, але його не було.

Pepsi оцінила цей жест і в якості перемир’я вирішила встановити дві бронзові статуї навпроти музею Coca-Cola в Атланті.

«Coca-Cola, спасибі за гостинність під час ігор на цьому тижні. Ми згодні з тим, що «разом — сильніше», тому хочемо запропонувати тимчасове перемир’я», — написала компанія у своєму офіційному Twitter.

«Разом — сильніше» — це правда. Ласкаво просимо в ATL», — відповів офіційний Twitter Coca-Cola.

Однак, через деякий час статуї прибрали. Pepsi запідозрила в цьому підступи конкурентів, про що повідомила в Twitter: «Coca-Cola, нам сумно, що ти не рада нам. Наші засновники вважали інакше — тільки вранці бачили їх, вітають один одного».