31 січня 2019 року Burger King запустила у своєму ресторані в Стокгольмі нову лінійку бургерів «Не Біг Мак». Серед них — «Як Біг Мак, тільки дійсно великий», «Як Біг Мак, але соковитіше і смачніше», «Що завгодно, але не Біг Мак», «Як Біг Мак, але приготований на грилі».
Про це повідомляє AdWeek.
Ірландська мережа не могла відкривати ресторани в інших країнах Євросоюзу, тому що McDonald’s наполягала — покупці будуть плутати «Біг Мак» і Supermac’s. Тоді вона звернулася до суду і виграла справу.
«McDonald’s програла справу такому маленькому гравцеві — це занадто смішно, щоб залишитися в стороні», — прокоментував Іво Заковськи, генеральний директор Burger King в Швеції.
Нагадаємо, McDonald’s втратив ексклюзивні права на товарний знак «Біг Мак» в Європі через програш справи проти ірландської мережі швидкого харчування Supermac’s.
McDonald’s отримала право на ексклюзивне використання бренду Big Mac в ЄС в 1996 році, що теоретично дозволяло компанії не тільки випускати продукцію з такою назвою, а й відкрити ресторани Big Mac.
Однак бюро Європейського союзу з питань інтелектуальної власності встало на сторону Supermac’s, погодившись з тим, що американська компанія відтоді фактично жодного разу не скористалася цим правом, і відкликала у McDonald’s патент на Big Mac.