Частка компанії Carlsberg Ukraine, одного з найбільших виробників пива і безалкогольної продукції в Україні, на українському ринку пива в 2018 році склала 32,5% натуральному вираженні, що на 1,3 п.п. вище, ніж в 2017 році.
Відповідно до прес-релізу компанії, який передає Інтерфакс-Україна, за підсумками року компанія посіла перше місце на ринку пива як в натуральному, так і в грошовому вираженні. Зокрема, Carlsberg Ukraine збільшив частку в центральному, північно-західному, північно-східному, південно-східному і південному регіонах, виріс в сегментах традиційної (+1,8 п.п.) і сучасної (+1,3 п.п.)торгівлі.
За даними компанії, зростання стало можливим, зокрема, завдяки “обгрунтованій акцизній політиці останніх двох років і відсутності істотних регуляторних нововведень”.
Лідерами продажів в портфелі компанії за 2018 рік залишилися ТМ “Львівське”, Baltika і “Арсенал”. Сидр Somersby і “Квас Тарас” продовжують займати провідні позиції в своїх продуктових категоріях. За 2018 рік компанія сплатила понад 3 млрд грн податків і зборів.
Обсяг інвестицій в Carlsberg Ukraine у 2018 році склав 315,9 млн грн.
За даними компанії, в 2018 році український ринок пива вперше з 2008 року показав незначне зростання на 1,8%.
“Позитивна динаміка галузі тісно пов’язана з впроваджуваною в останні два роки зваженою акцизною політикою і позитивними макроекономічними змінами в країні”, — відзначають в Carlsberg Ukraine.
ПрАТ “Карлсберг Україна” в 2017 році отримало понад 6 млрд грн чистого доходу (+ 18% до 2016 року), 1 млрд 86,4 млн грн чистого прибутку (+ 8%).
Довідка
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group — однієї з провідних пивоварних груп у світі, продукція якої продається більш ніж в 150 країнах.
До складу групи Carlsberg в Україні входять три пивоварних заводи в Запоріжжі, Києві та Львові.
В Україні компанія представляє бренди “Львівське”, Baltika, “Арсенал”, Tuborg, Carlsberg, “Жигулівське Запорізького розливу”, “Хмільне”, “Квас Тарас”, Somersby, Guinness, Harp, Warsteiner, Grimbergen, Seth&Riley’s Garage, Harp і ін.