Укрзалізниця введе єдину схему для своїх і чужих вагонів

Укрзалізниця введе єдину схему для своїх і чужих вагонів

Така система дозволить ефективно використовувати інфраструктуру на станціях виникнення порожнього вантажопотоку.

Укрзалізниця введе єдину схему для своїх і чужих вагонів

АТ “Укрзалізниця” планує розпочати пілотний проект з організації єдиної схеми управління рухом піввагонів різних форм власності.

Повідомлення прес-служби залізничної компанії, передає Бізнес Цензор.

Згідно з повідомленням, така система дозволить ефективно використовувати інфраструктуру на станціях виникнення порожнього вантажопотоку, запобігти утворенню черг і поліпшити експлуатаційні показники використання вантажного парку.

Як пояснив операційний директор “Укрзалізниці” В’ячеслав Єрьомін, власникам піввагонів запропонували здійснювати переміщення їх рухомого складу знеособлено.

“Накопичення піввагонів в маршрут буде відбуватися з рухомого складу різних власників. Керувати цим процесом буде “Укрзалізниця”. Після чого вагони будуть відправлятися на станції навантаження. Таким чином, залізниця зможе максимально ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку і запобігти чергам. В підсумку мають виграти всі: і залізниця, і оператори рухомого складу”, — пояснив топ-менеджер.

За його словами, зараз кожен власник вагонів управляє своїм парком самостійно і після вивантаження накопичує їх у маршрут або маршрутну групу.

“Накопичення вагонів відбувається на станції вивантаження або на найближчій сортувальної станції. Таким чином потреба в шляхах збільшується пропорційно кількості операторів, що працюють на даному напрямку. Після того як вагони накопичилися до повного поїзда, їх відправляють на станцію навантаження. Де виникає вже інша проблема, коли два і більше поїзда з вагонів різних власників і ще й поїзди з вагонів “Укрзалізниці” в один день прибувають під навантаження і утворюють чергу”, — зазначив Єрьомін.

На першому етапі залізничники планують випробувати цей проект на деяких портах регіональної філії “Одеська залізниця” та станціях “Кривий Ріг-Головний”, “Інгулець” і “Шмаково” філії “Придніпровська залізниця”.

У компанії відзначають, що зазначену ініціативу вже підтримали найбільші учасники перевізного процесу, такі як “Лемтранс” і “ДТЕК”.

Надалі з метою підвищення ефективності перевезення зернових вантажів “Укрзалізниця” планує застосувати такий підхід і до управління рухом зерновозів.