Міністерство інфраструктури України спільно з АТ “Укрзалізниця” і представниками морських портів Маріуполь, Бердянськ і Херсон розробили алгоритм надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, що прямують до зазначених портів.
Про це повідомляє ЦТС.
На думку заступника міністра інфраструктури Юрія Лавренюка, це дасть додатковий вантажопотік портам і забезпечить їх безперебійну роботу.
Як підкреслили в Мінінфраструктури, через агресивні дії з боку Російської Федерації, вантажопотік в портах Маріуполь і Бердянськ значно знизився, оскільки через довготривалі затримки суден виник дефіцит флоту і, як наслідок, зростання вартості фрахту суден.
“За 2018 рік тільки Бердянським портом втрачено близько 840 тис. т вантажів. Зниження залізничного тарифу на доставку вантажів дозволить нівелювати зростання фрахту в загальному логістичному ланцюгу й дозволить збільшити обсяг вантажоперевалки”, – зазначив Лавренюк.
За словами державного секретаря Мінінфраструктури Андрія Галущака, пріоритетом президента України, уряду і РНБО є розвиток портів Азова.
“Позиція держави однозначна – ці порти ми розвиваємо. І це буде нашою відповіддю на прояв агресії з боку Росії. Сьогодні ми повинні підставити плече цьому регіону, і зокрема портам, щоб вони могли компенсувати свої збитки і були збережені для України”, – підкреслив він.
Розроблений алгоритм про надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, що прямують до портів Маріуполь, Бердянськ і Херсон враховує обсяг вантажів і собівартість тарифу.
Як повідомлялося, Маріупольський порт втратив 33% суднозаходів в результаті будівництва Керченського мосту.
На думку Адміністрації морпортів України, порти Азова можуть збільшити перевалку вантажів на 800 тис. т на рік за умови безперешкодного пропуску суден через Керченську протоку.