В Україні нестача зерновозів для аграрного бізнесу на ринку залізничних перевезень оцінюється в 3-4 тис. шт. із загальної потреби 22-23 тис. шт.
Про це УНІАН повідомила прес-служба аналітичної компанії Pro-Consulting.
«Парк «Укрзалізниці» за підсумками 2018 р. налічував близько 11,5 тис. зерновозів. Приватний парк становив приблизно 9 тис. вагонів. З моменту проведення дерегуляції вагонної складової тарифу бізнес вже поповнив свій парк сумарно на 1,8 тис. вагонів. Загальна потреба зерновозів — 22-23 тис., а нестача зерновозів оцінюється в 3-4 тис. шт.», — йдеться в повідомленні.
При цьому аналітики відзначають, що навіть зростання вагонного парку без збільшення кількості локомотивів не вирішить проблему залізничних перевезень.
«Для оптимізації власних витрат «Укрзалізниця» припинила відвантаження зерна з малоактивних ж/д станцій і ввела пріоритет відвантаження зерна з маршрутних елеваторів, здатних відвантажувати 54 вагона на добу», — нагадали експерти.
Вони додали, що у зв’язку з реальними проблемами на ринку залізничних перевезень, які не вирішаться в найближчі пару років, відбудеться часткова переорієнтація на автотранспорт і річковий транспорт.