Агроіндустріальний холдинг «Миронівський Хлібопродукт» (МХП) розширює проект моніторингу емоцій співробітників.
Про це написала директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП Ксенія Прожогіна на своїй сторінці в Facebook.
«У «МХП» історична подія: upgrade — холдинг входить в нову еру технологічного розвитку. Ми починаємо масштабування в рамках головного офісу проекту з дослідження рівня задоволеності співробітників на основі передових технологій в галузі штучного інтелекту — емоційних обчислень. Протягом декількох місяців невелика група наших співробітників-волонтерів брала участь в реалізації пілотної частини проекту для «обкатки» і налаштування технологій», — зазначила Ксенія Прожогіна.
За її словами, результатом першого етапу проекту став новий досвід взаємодії з новітніми технологіями і AI.
«Команда зробила чудові відкриття — ними ми будемо поступово ділитися. Тепер ми підійшли до наступного етапу: для поглиблення і більш точної адаптації емоційних обчислень розширюється вибірка учасників дослідження. У найближчі дні ми чекаємо поставку і почнемо монтаж новітнього обладнання та комплектуючих, аналогів яких немає в Україні. Вони допоможуть збирати ще більш точні дані на більш широкій вибірці учасників дослідження. Згодом кожен з нас зможе отримати практичну користь», — пише директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП.
На її думку, захист своїх співробітників від стресу, морального, професійного та психологічного вигорання — це цілі компаній зі світовими іменами, які впроваджують аналогічні механізми дослідження. Це дуже важливо в сучасному світі, який перенасичений враженнями, емоціями і стресами.
«Кожен, хто втягується в ці дослідження, стає драйвером і агентом змін в компанії — допомагає МХП рухатися шляхом трансформацій в dream-team, приєднатися до якої мріє кожен!» — додала Ксенія Прожогіна.
Нагадаємо, що раніше агроіндустріальний холдинг «Миронівський Хлібопродукт» вже тестував інноваційну систему моніторингу емоцій співробітників.