МХП удосконалить проект моніторингу емоцій співробітників

МХП удосконалить проект моніторингу емоцій співробітників

Для поглиблення і більш точної адаптації емоційних обчислень вибірка учасників дослідження буде розширена.

МХП удосконалить проект моніторингу емоцій співробітників

Агроіндустріальний холдинг «Миронівський Хлібопродукт» (МХП) розширює проект моніторингу емоцій співробітників.

Про це написала директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП Ксенія Прожогіна на своїй сторінці в Facebook.

«У «МХП» історична подія: upgrade — холдинг входить в нову еру технологічного розвитку. Ми починаємо масштабування в рамках головного офісу проекту з дослідження рівня задоволеності співробітників на основі передових технологій в галузі штучного інтелекту — емоційних обчислень. Протягом декількох місяців невелика група наших співробітників-волонтерів брала участь в реалізації пілотної частини проекту для «обкатки» і налаштування технологій», — зазначила Ксенія Прожогіна.

За її словами, результатом першого етапу проекту став новий досвід взаємодії з новітніми технологіями і AI.

«Команда зробила чудові відкриття — ними ми будемо поступово ділитися. Тепер ми підійшли до наступного етапу: для поглиблення і більш точної адаптації емоційних обчислень розширюється вибірка учасників дослідження. У найближчі дні ми чекаємо поставку і почнемо монтаж новітнього обладнання та комплектуючих, аналогів яких немає в Україні. Вони допоможуть збирати ще більш точні дані на більш широкій вибірці учасників дослідження. Згодом кожен з нас зможе отримати практичну користь», — пише директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП.

На її думку, захист своїх співробітників від стресу, морального, професійного та психологічного вигорання — це цілі компаній зі світовими іменами, які впроваджують аналогічні механізми дослідження. Це дуже важливо в сучасному світі, який перенасичений враженнями, емоціями і стресами.

«Кожен, хто втягується в ці дослідження, стає драйвером і агентом змін в компанії — допомагає МХП рухатися шляхом трансформацій в dream-team, приєднатися до якої мріє кожен!» — додала Ксенія Прожогіна.

Нагадаємо, що раніше агроіндустріальний холдинг «Миронівський Хлібопродукт» вже тестував інноваційну систему моніторингу емоцій співробітників.