Burger King зняв рекламний ролик, на якому чоловік їсть бургер гігантськими паличками. Компанія була змушена видалити рекламу через звинувачення у расизмі.
Про це повідомляє The Guardian.
Ролик набрав 2,7 мільйонів переглядів перед видаленням. У Burger King вибачилися та заявили, що реклама «не відображає цінності бренду щодо різноманіття та інклюзивності».
Burger King – не перша компанія, яку звинувачують у знущанні з культури країн Азії у своїй рекламі.
Раніше у схожий скандал втрапила компанія Dolce & Gabbana, що напередодні шоу у Шанхаї випустила рекламу, у якій китайська модель намагалася їсти паличками піцу, канолі та спагеті.
Бренд звинуватили у стереотипному расистському зображенні китайських жінок. Шоу скасували, а деякі китайські магазини припинили продавати продукти компанії.