Група компаній «Молочний альянс» за підсумками 2017 року збільшила продажі на 26,2% в порівнянні з 2016 роком — до 5,3 млрд грн.
«У 2017 році чотири наших заводу (Яготин, Пирятин, Золотоноша та Баштанка) закупили на фермах 400 тис. тонн молока. Вироблено 27 тис. тонн твердого сиру, 7,8 тис. тонн масла, 100 тис. тонн кисломолочної продукції та продукції з незбираного молока на загальну суму 5,3 млрд грн», — написав на своїй сторінці в соцмережі Facebook співвласник групи Олександр Деркач.
Він, з посиланням на дані аналітичного агентства «Інфагро», також повідомив, що «Молочний альянс» другий рік поспіль очолює рейтинг підприємств молочної галузі України в еквіваленті перероблення сирого молока. Частка ГК на ринку перероблення молока становить 9,6%. Крім того, як повідомив Деркач, за дев’ять років в розвиток компанії інвестовано $ 70 млн.
«Молочний альянс» створено в червні 2006 року в якості холдингової компанії зі статутним капіталом 23,5 млн грн і балансом, що на 99,9% складається з довгострокових фінансових інвестицій. «Молочний альянс» об’єднує Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Тростянецький, Новоархангельський і Згурівський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, «Варвамаслосирзавод» і збутові підприємства «Еталонмолпродукт» і торговий дім «Еталон». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під ТМ «Пірятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Здорово!», «Злато край» та ін.