«Укрзалізниця» має намір закрити близько 170 вантажних станцій

«Укрзалізниця» має намір закрити близько 170 вантажних станцій

«Укрзалізниця» має намір частково або повністю закрити близько 170 малодіяльних зернових вантажних станцій.

«Укрзалізниця» має намір закрити близько 170 вантажних станцій

«Укрзалізниця» має намір частково або повністю закрити близько 170 малодіяльних зернових вантажних станцій.

Про це заявив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, йдеться в повідомленні підприємства.

«Нам потрібен відкритий діалог, щоб спільно з усіма учасниками ринку та експертами узгодити алгоритм подальших дій щодо малодіяльних зернових вантажних станцій. Для «Укрзалізниці» малодіяльні станції — не ефективні, а з огляду на тенденцію зростання експорту зерна, для «Укрзалізниці» важливо завчасно вжити відповідних заходів, щоб на належному рівні забезпечити перевезення зерна в новому маркетинговому періоді», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, аналіз роботи зернових вантажних станцій свідчить, що близько 300 зернових вантажних станцій з 528 сьогодні обробляють незначну кількість вантажів, до 2 вагонів зерна на добу. Але при цьому вони здійснюють навантаження на залізничну інфраструктуру і вимагають значних витрат на утримання.

«Також рейтинговою оцінкою визначено 177 малодіяльних станцій по навантаженню зерна, діяльність яких, на думку фахівців ПАТ «Укрзалізниця», доцільно оптимізувати — шляхом їх реструктуризації, санації, тимчасового або повного закриття для вантажних операцій», — додав Кравцов.

За його словами, пропозиції «Укрзалізниці» полягають в повному закритті 60 станцій для вантажної роботи, а також закриття 110 станцій для вантажної роботи на період з 1 червня по 1 грудня 2018 року з подальшим відновленням при наявності певної кількості заявок на навантаження.

«Також є 7 станцій, яким через негативний фінансовий результат або недостатнє використання потужностей пропонується надати можливість протягом декількох місяців збільшити кількість середньоденного навантаження вагонів і вийти на беззбиткову діяльність», — додав Кравцов.

На його думку, такі заходи дозволять поліпшити якісні показники роботи рухомого складу і відповідно якості послуг, що надаються.

За попередніми підрахунками, витрати на утримання станційної інфраструктури малодіяльних станцій зменшаться до 350 млн грн на рік, приблизно на стільки ж будуть зменшені витрати на формування поїздів.

«Ці кошти будуть спрямовані на оновлення робочого парку вантажних вагонів і локомотивів, поліпшення станційного господарства. Крім цього, завдяки оптимізації малодіяльних станцій передбачається додатково вивільнити до 50 маневрових локомотивів, поліпшить операційну роботу», — уточнюють в «Укрзалізниці».

Він також зазначив, що в процесі відкритого обговорення цих ініціатив «Укрзалізниці» з учасниками ринку планується сформувати незалежну групу експертів, яка дасть їм свою оцінку. Вона вплине на остаточне прийняття рішення про закриття або продовження роботи тих чи інших малодіяльних зернових станцій.