Українська алкогольна компанія Olymp планує до кінця 2018 року збільшити частку на горілчаному ринку України до 5% з нинішніх 2,4%.
Про це повідомив генеральний директор компанії Віталій Тищенко, пише Інтерфакс-Україна.
«Ми маємо намір розширювати частку на горілчаному ринку. У нас є свій сформований портфель, з яким ми зараз працюємо, також ми плануємо зайти в більш дорогі сегменти. У 2018 році ми займаємося виведенням преміальних продуктів, не обов’язково нових», — сказав він на прес-конференції в Києві.
За словами гендиректора, Olymp найближчим часом має намір розширювати потужності і направити інвестиції на виробництво напоїв не горілчаної категорії, при цьому він не уточнив, про яких продуктах йдеться. «Ми маємо намір зараз кинути основні сили на розвиток крафтової горілки «Др.Житник», яка була запущена на ринку України в травні цього року.
У планах компанії до вересня зайти з «Др. Житник» в 35 тис. торгових точок в Україні, до кінця 2018 роки зайняти з цим продуктом 1% ринку, а до 2020 року збільшити частку до 3%», — зазначив Тищенко.