Низька оборотність вагонів — головна проблема української логістики

Низька оборотність вагонів — головна проблема української логістики

Низька оборотність вагонів — головна проблема української логістики

Слабке місце української логістики — низька оборотність вагонів, яка породжує їх штучний дефіцит. 

Про це на конференції «Транспортна логістика та склад в агробізнесі», яку проводить сьогодні компанія ПроАгро, розповів директор «Кусто Лоджистік» Олександр Пирогов.

Причиною низької оборотності вагонів він назвав дефіцит локомотивної тяги. Проблему вагонів в «Кусто Лоджистік» вирішили покупкою власних вагонів.

«В кінці минулого року ми купили 20 зерновозів. Оборотність наших вагонів, наприклад, по елеватору в Жмеринці — 3 рази. Планували мати 4, але за підсумком маємо 3», — розповів Олександр Пирогов.

Він додав, що цих вагонів компанії вже не вистачає, і «Кусто Лоджистік» замислюється про покупку додаткових.