Збільшення парку локомотивів, які будуть поставляти компанії General Electric і Bombardier для «Укрзалізниці», заплановане на кінець цього року, не поліпшить ситуацію з перевезенням зерна в 2018 році.
Таку думку висловив президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов, йдеться в повідомленні асоціації.
Як зазначається, УЗА виважено оцінює заяву представника «Укрзалізниці» про скорочення переліку залізничних станцій, які підлягають закриттю зі 177 до 29.
«Ми позитивно оцінюємо продовження діалогу з «Укрзалізницею», оскільки ми з’ясували, що не всі 177 станцій будуть закривати, це хороший сигнал для зернового ринку, однак неясним залишається питання щодо рівня обмежень щодо інших 148 станцій», — заявив він.
Без відповіді залишилися питання умов обмежень по вантажним роботам на 148 залізничних станціях, оскільки це обмеження, на думку експертів УЗА, може означати тимчасове закриття цих станцій. «Ми продовжуємо діалог з «Укрзалізницею», щоб з’ясувати всі ці питання, які є нагальними до початку заготівлі зерна», — зазначив Микола Горбачьов.
За його словами, якщо «Укрзалізниця» не зможе збільшити свою пропускну здатність шляхом збільшення парку зерновозів, локомотивної тяги, ефективності використання вагонів і інших показників, то збільшення в 2019 році виробництва зерна і, відповідно, його експорту, ляжуть на плечі інших транспортних складових — автотранспорту і річкового.