Syngenta і USAID відкрили Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку

Syngenta і USAID відкрили Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку

Syngenta і USAID відкрили Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку

В Україні з’явився Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку. 

22 травня в Києві його презентували організатори — компанія Syngenta і проект USAID (Підтримка агросільрозвитку). Про це повідомляє Укрінформ.

«Результатом роботи клубу має стати зміцнення взаємодії між виробниками, переробниками та продавцями плодоовочевої продукції, наповнення українського ринку овочами та фруктами вітчизняного виробництва, поліпшення якості, розробка і впровадження стандартизації і сертифікації продукції, а за рахунок цього — збільшення експорту», — розповів керівник по маркетингу компанії Syngenta Микола Довгаль.

За його словами, загальна площа промислового вирощування овочів в Україні за останні 5 років зменшилася майже на 20% (з 202 до 167 тис. га). Саме робота створеного клубу, на думку засновників, повинна вплинути на просування українських плодів і овочів на внутрішньому і зовнішньому ринках.

Розвитку плодоовочевого ринку в Україні, на думку учасників клубу, заважає нестабільність попиту, недосконалість контрактних форм продажів, дефіцит професійного маркетингу, низька екологічна безпека продукції та слабка її якість. За світовими тенденціями інтенсивно, як зазначив Микола Довгаль, розвивається сегмент створення доданої вартості продукції, тобто перепродаж.

Потенціал для розвитку українського плодоовочевого ринку експерт бачить в довготривалій співпраці його учасників і підвищення професійних компетенцій. Саме клуб стратегічних партнерів буде здійснювати навчання і консультування учасників, сприяти обміну досвідом та контактами.