МХП вийшов на ринок з новою торговою маркою «Вінницькі курчата»

МХП вийшов на ринок з новою торговою маркою «Вінницькі курчата»

МХП вийшов на ринок з новою торговою маркою «Вінницькі курчата»

Найбільший виробник курятини Агрохолдинг МХП вийшов на ринок з новою торговою маркою «Вінницькі курчата». 

Нова торгова марка орієнтована на низький ціновий сегмент, повідомляє Delo.UA.

«Нова «ТМ Вінницькі курчата» випускається в пілотному режимі. Цей продукт відноситься до низкоціновогу сегменту і ми поки дивимося, як на нього відреагує покупець. Переважно, реалізація ТМ відбувається у Вінницькій області», — говорить керівник напряму «Управління торговими марками» холдингу МХП Іван Філіппов.

Філіппов додає, що дистриб’ютори можуть самостійно поширювати товар і по інших регіонах, в тому числі і в Києві. При цьому в компанії не уточнили, чи стане продукція під новим ТМ постійною в портфелі компанії. «Пілот триває майже три місяці і про його результат говорити рано. У нас поки немає планів з маркетингової активності цього бренду», — додає Іван Філіппов.

Відзначимо, що дана продукція виробляється на «Вінницькій птахофабриці» холдингу МХП, яка знаходиться в Ладижині Вінницької області. В місяць виходить близько 250 тонн продукції під новою ТМ.