Українські вантажоперевізники активно переорієнтовуються на роботу з аграріями, оскільки цей сектор економіки зараз став найплатоспроможнішим, повідомив директор групи компаній PRIME Дмитро Льоушкін.
«Щоб вижити, перевізникам потрібно бути гнучкими і вміти переорієнтуватися на платоспроможні ринки, де є попит на транспортні послуги. Агроринок — один з таких. Саме тому в Україні зараз істотно додалося зерновозів», — розповів Дмитро Льоушкін.
При цьому, за словами підприємця, це абсолютно не означає, що український транспортний ринок поповнюється новим вантажним автотранспортом. «Просто перевізники переробляють свої старі машини під зерновози. Найчастіше мова йде про старі напівпричепи, які пішли з ринку перевезень тентованих вантажів палетної групи в перевезення зернових. Тому що на перевезенні зернових можна хоч щось заробити, особливо в сезон. Яким чином це робиться? Купується контейнер, і розрізається. З одного контейнера можна зробити два причепи, плюс додати одну платформу, і зерновоз готовий до роботи», — говорить Дмитро Льоушкін.
Приймати такі неординарні рішення перевізників змушує складна економічна ситуація — згідно з оцінкою експерта, щорічно ринок вантажоперевезень в Україні оновлюється приблизно на 20%: хтось банкрутує, хтось виходить на ринок і починає працювати з вантажами.
Довідка
Група компаній PRIME працює на ринку з 2006 року, надає послуги автоперевезень та експедиції вантажів, в тому числі небезпечних вантажів, негабаритних вантажів і контейнерів. Компанія також займається оптовою та роздрібною торгівлею паливом.