Французька Danone розглядає можливість виробництва йогурту без молока.
Про це з посиланням на Bloomberg, повідомляє БізнесЦензор.
За даними агентства, це може торкнутися флагманських брендів компанії — таких, як Activia і Actimel. Danone потребує нових джерел зростання, тому що продажі молочних продуктів падають, а оновлення Activia не призвело до змін.
Якщо споживач хотів би мати вибір між молочними і альтернативними видами продуктів, то компанія повинна це надати, сказав представник Danone. За його словами, все більше брендів випускають безмолочні продукти.
Danone — найбільший виробник йогурту в світі, зазначає Bloomberg. Світовий ринок йогурту становить 83 млрд доларів, частка Danone — 17%, але очікується, що продажі в найближчі роки не будуть змінюватися, посилається агентство на дані Euromonitor. У свою чергу світовий попит на безмолочні йогурт буде рости, наводить Bloomberg дані Future Market Insights: на 5% в рік, і до 2027 року ринок досягне 7,4 млрд доларів.